ناموجود

کتاب راهنمای طراحی مدارس و مهد کودک ها


ویژگی‌های محصول
+ بیشتر

30,000 تومان40 % تخفیف

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

دسته: ,

توضیحات

توجه شود که کتاب های لب پر کتبی هستند که به صورت کتابهای دست دوم میباشند.

و به عبارتی میتوان آنها را کتاب دست دوم / کتاب استوک / کتاب کهنه نامید

چه توسط همکاران و مشتریان و یا در خود فروشگاه از آنها استفاده شده است .

کتاب راهنمای طراحی مدارس و مهد کودک ها خوانده شده است و نو نمیباشد

در صورت خرید آن به منظور بازگشت آن به هر دلیلی هزینه بازگشت با مشتری میباشد

توجه شود که این کالا صرفا حضوری فروخته خواهد شد لذا حتما با فروشگاه تماس بگیرید

درباره کتاب :

دنیای کودکان و نوجوانان با این نگرش کے آتان آینده ساز و واقعیت آتی جوامعشان خواهند بود، بسیار مورد توجه است؛ این گروه ساعات زیادی از عمر خود را در حال فراگیری و آموختن هستند بنابراین طبیعی است که بخش عظیمی از این توجه به جنبه های گوناگون آموزش از روش های نوین گرفته تا محیط های آموزشی مؤثر در فرایند بهینه یادگیری و رشد معطوف گردد. در این راستا طی چند دهه اخیر پژوهشگران و معماران بسیاری در سرتاسر جهان برای یافتن شیوه های بهبود کیفی محیط های یادگیری و افزایش تأثیرات مثبت آن بر آموزش تلاش نموده و نتایج تحقیقات خود را در قالب کتاب، مقاله یا ساخت و سازهای واقعی در اختیار جامعه قرار داده اند. کتاب «راهنمای طراحی فضاهای آموزشی» نمونه ای از این تلاش هاست.
شکی نیست که هر جامعه آموزشی در حال رشد و خواستار پیشرفت باید آخرین دستاوردهای علمی جهان را مورد مطالعه قرار داده و دانش نهفته در آن را بومی سازد، با این نگرش و با توجه به این که آقای مارک دیودک از معماران، پژوهشگران و نویسندگان برجسته آلمانی در زمینه معماری فضاهای ویژه کودکان و نوجوانان بالاخص فضاهای آموزشی است، مطالعه کتاب حاضر که یک راهنمای عمومی جامع و نه صرفا یک کتاب استاندارد سازی است را مفید دانسته، به ترجمه آن مبادرت ورزیدم.
داستان
نویسنده در این کتاب تلاش کرده است ضمن گردآوری نظریات و پژوهش های متخصصان رشته های گوناگون درباره جنبه های مختلف طراحی فضاهای آموزشی و نیز مقالات مرتبط، با ارائه نمونه های موردی شاخص و بررسی ویژگی های مثبت و منفی هر یک از آن ها الگویی تصویری جهت ادراک بهتر در اختیار خوانندگان کتابش قرار دهد. لازم به ذکر است علاوه بر نمونه های موردی ذکر شده در اصل کتاب هر جا که نیاز به بررسی بیشتر احساس شده، الگوهایی نیز از سایت www . Archdaily . com ضمیمه گشته که امید است به هدف اصلی این کتاب کمک نماید.
با توجه به این که کتاب حاضر علاوه بر جنبه های معمارانه فضاهای آموزشی هر جا که ممکن بوده شیوه های آموزشی کشورهای مختلف و گاه شیوه های خلاقانه به کار گرفته شده در مدارس گوناگون را مورد بررسی قرارداده، جایگاه معماری را در پیش برد آموزش بیان نموده است، گمان می رود مطالعه آن نه تنها برای طراحان ساختمان های آموزشی بلکه برای تمامی کسانی که با آموزش سر و کار دارند، مسئولین، مدیران، آموزگاران و حتی خیرین مدرسه ساز می تواند مفید باشد ایده های تازه ای را برای یک همکاری پیش برنده در زمینه آموزشی ایجاد نماید.
بدیهی است این کتاب همه آن چیزی نیست که طراحان فضاهای آموزشی باید بدانند بلکه کلیدی است برای دانسته های بیشتر و امید است دریچه ای باشد برای ورود متخصصان به حوزه های گوناگون مرتبط با فضاهای آموزشی کودکان و نوجوانان.
0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

ناشر

دانشگاه تهران

مولف

مترجم

مریم شوریده

نوع جلد

شومیز

اندازه

رحلی

گروه بندی موضوعی

انرژی, تاریخ فلسفه, فلسفه, فلسفه غرب, معماری